kommentar.

Fick en kommentar att jag härmar alla med min textstil men kan inte jag få bestämma själv. Jag skiter fullständigt i sådana kommentarer så ni vet. Jag säger en sak kommentera inte om du inte har något vettigt att säga. Men visst okej. Jag sa att ni skulle säga vad ni tyckte. Men då hade det bara räckt med att säga att textstilen används av många andra bloggar och då att jag kunde byta till någon annan. Allting hade blivit mycket bättre då. Jaja nu över till det positiva. Jag fick en liten sminkväska och en Tightless keps av Roger. Tack en en gång. Tycker jätte mycket om båda sakerna. Imorgon ska jag och systeryster åka pulka. *wiie*. Pussar :*

Kommentarer
Postat av: Mammis

märkligt det där att man stör sig på sånt...du kan bara strunta i såna människor som tror du "härmar" dem. Jag tycker du byter så ofta så jag fattar inte vem som orkar bry sig! Stå på dig hjärtat det är bara dårar som är avis på dig !!!Du är bäst!!!

2010-12-26 @ 20:24:00
URL: http://wirrewipp.blogspot.com
Postat av: Christer

Tycker den är jättefin. Du är kanonduktig. Följer den nästan jämt. Kramis

2010-12-26 @ 20:50:53
Postat av: Anonym

Du är jätte dutti ellen puss på dig!! :)

2010-12-26 @ 22:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0