ny header + design.

Som jag sa förut så skulle jag göra en ny design och här är den. Vad tycks ? Oja jag verkligen älskar färgen. Jag har laddat över alla bilder på datorn också. :thumbup: Duttit ellen. Nu lagar Mamma mat. Paj , Yummie.  Geisha är magsjuk. Stackars lilla bebis ! Hon spydde förut. Ska sminka mig snart också. Imorgon är det skola igen.... Fy vad tråkigt. Nej. Men det är ju inte skola imorgon varför inte ? Jag har ju lov. *hihi* Ellen likes a lot. Ni får faktiskt ta och kommentera min header nu. På tisdag blir det ridning. Ska kanske ha Baylies. Faktiskt riktigt taggad på det. Nu bara jag babblar och babblar ;).
Kyssar
Mina Julklappar fick även mer av mormor och farmor. Man ser inte spöet som ligger på vänster sida om ryktväskan. Det bligger även saker där i :D

Kommentarer
Postat av: Jullan

Fick du sims 3?:o

Jag fick ett efteerlängtat sims 2.

Som jag önskade mig i 4an. :D

Men man måste ju vara glad, eller hur?:D

2010-12-27 @ 12:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0