Sims 3.

Nu när jag har lust och blogga och så här tänkte jag slänga in ett hiss & diss om det olika sims spelen. Varför inte lixom ?
Jag kör bara med expansionspaket eftersom det är dem jag har ;).
SIMS 3:

Detta spel måste man ha för att kunna ha andra spel. Otroligt mycket bättre än Sims 2 tycker jag. Inte så värst kul utan Extra-Spel.  En Hiss.

Sims 3 Drömjobb:

Har haft spelet i ungefär en vecka nu och jag tycker verkligen verkligen om det. I detta spelet kan man ha ett yrke och då följer man med sin sim på jobbet och hjälper det där. En väldigt stor hiss.

Sims 3 Destination Världen :

Spelet är ganska läskigt. Man kan förlora simmar och man kan bara resa i 3 dagar i början.  Jag tycker inte så mycket om det och ger det en diss. Men är faktiskt ganska kul i början.
Sims 3 Kvällsnöjen :
Shit , Vilket roligt spel. Man kan bli kändis, bo i lägenhet , festa , bli vampyr. Rekommenderar starkt. En fett stor hiss.
Hoppas ni fick några förslag. Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

insperation? om man tipsar om något får man inte insperation man får lite förslag och sådanna saker!

lycka till krAM KRAM.

<3333333333333

2010-12-27 @ 22:43:45
Postat av: Anonym

insperation? om man tipsar om något får man inte insperation man får lite förslag och sådanna saker!

lycka till krAM KRAM.

<3333333333333

2010-12-27 @ 22:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0