Grattis !

Idag fyller min otroligt fina mamma år. 100000000000 grattis kramar & pussar till dig. Älskar dig min otroligt fina mamma. JAG ÄLSKAR DIG !

Nu över till idag. Skolan gick snabbt och jag och Söta Matilda satt hela bambarasten i bamban och snackade om allt & lite till. Övat lite på NO som är tills imorgon. Ska repetera i kväll. Men mamma först. Gjorde dom flesta läxorna nu så jag inte behöver stressa så mycket på det. 

Igår på ridningen gick det jätte bra hade Ballerina. Hon var lite busig och stel. Hon mjuknade till lite senare därimot.


Puss och Kram !!
Gammal bild ;) !

Kommentarer
Postat av: Mammis

Älskar dig min fina!!

2011-02-02 @ 18:11:39
URL: http://wirrewipp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0