Mår illa sjuk :(

Usch, Hatar detta jag har ju prov i NO hoppas jag kan göra den någon annan dag. Iallafall igårkväll var den jobbigaste kvällen på evigheter skakade och grät. Jag var rädd för att spy visst är det konstigt. Men jag har världens bästa föräldrar som lungnade ner mig. Imorse tänkte jag gå till skolan men jag mådde bara mer och mer illa så idag stannade jag hemma. Ville inte bli sjuk för på fredag ska jag till Göteborgs Horse Show. Men men.. Ska ta lite te och typ en macka och kolla på film. Sorry för jag inte bloggade igår men då vet ni varför!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Du som tycker så illa om att må illa. Hoppas att Du mår bättre idag då du skall på Horse Show-

2011-02-25 @ 07:41:38
URL: http://lottelill.blogspot.som

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0