asterix :love:

Hej bloggen. Idag är det lördag och jag ska spela golf *happyface*. Men vädret är ju inte det bästa. Men Mormor ska komma med en dunjacka till mig. Hoppas att den blir fin och passar på mig. Mitt hår är fett och jag ska duscha snart. På tisdag börjar skolan igen och jag längtar inte. Det har vart så skönt och vara ledig. Bloggen kommer dock inte kunna vara lika uppdaterad som vanligt och det blir ju tråkigt. Men så fort jag kan blogga så ska jag försöka göra det. Drömde världens bästaste dröm att jag fick träffa asterix igen. För er som inte vet vem asterix var så hade jag han på ridlägret i somras och han bor inte på ridskolan så jag skanar han sjuuuuukt mycket.
Det här hade jag på min whitebord ett tag. Skulle göra vad som helst för att få träffa han igen han betydde så otroligt mycket och han hoppade jätte bra. Lite gring ute och i boxen men han är fortfarande min plutt.
Asterix jag älskar dig hjärtat !♥
Men vi hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0