Bilder och text :)

'
Så här såg jag ut när jag skulle till farmor i fredags.
Mer i profil.
Kanske lite överredigeradkanske ? Eller vad tycker ni ?   (  fast jag älskar ju såklart och redigera bilderna med för mycket kontrast , mättnad osv )
En (slags) outfit bild sen igår. Nu kommer lite bilder jag hittat på min dator ;).
En bild som ni kanske sett förut ? Jag tog bilden när jag hade en liten egen modell dag.
Bild från i somras när jag slingade mitt hår. Jag hatade mitt hår där. (osminkad)
Fotodagen med Geisha i somras.
Hoppas att ni fått lite bilder nu.
Imorgon börjar skolan och jag ska ha följa med kära Matilda.
Ska försöka blogga men som sagt så har jag ganska fullt upp.
Kramar från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0