DAG 4 - min dag i detalj

Först så gick jag upp klockan halv 7. Sen så fixade jag mig, åt , borsta tänderna och gick o mötte upp matilda. Vi gick till skolan och hade Svenska , So sedan no vi fick en ny lärare. Hon var sträng x 1000000000000. Shit asså. Maten blev linssoppa tror jag. Uek ! Idrott och Matte var de sista lektionerna. Jag gick hem och åt lite sen satte jag mig vid datorn. Klädde på mig vid ungefär 16.30 och satte även i mina linser. Maten hemma var Risotto.  Klockan 16.45 var det dags för ridning. Jag hade Ansgar för att Baylies hade slagit i nosen , stackare ! Hoppade han och det gick faktiskt väldigt bra. Vi åkte sedan till ICA och köpte lite frukt & grönt.  Nu sitter jag här och min dator är snart slut på batteri.
Puss.
(p.s jag , matilda och moa började diskutera. Vi säger ju Shit the Same eller jag då men man ska säga same shit. Haha.  Hur säger ni ?)
FAVORIT I REPRIS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0