Dag 5 - Mina bästavänner.

Hej Hej igen. Ska berätta om mina bästavänner nu då!
Har faktiskt tre allra bästa vänner och det är Moa , Sofia och Ebba.
Moa
har jag kännt i snart ett år och hon är hel amazing. Hon kramar mig om jag är ledsen och än vän som är så underbar och snäll♥. Kommer ju snart lära känna henne bättre med.
Sofia har jag snart kännt i 5 år och vi har alltid varit lika tajta. Jag litar på henne så otroligt mycket och jag har alltid roligt när jag är med henne. Våra minnen är fantastiska och jag älskar henne jätte mycket.
Ebba lärde jag känna genom ridningen och hon är min ängel och tröstar mig om jag är ledsen. Vi träffas inte alls ofta men hon och jag har en bra kontakt endå. Jag älskar henne i nörd och lust ♥.

Jag har även massa nära vänner. Jag litar och älskar dom hur mycket som helst !
Som sagt så poängsätter jag inte mina vänner och älskar alla lika mycket !


 Sofia ♥ Söt du e ;)

Bild på söta Moa ♥


Ebba den vackra ♥

D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0