Baylies och MyDog Mässa.

Hej hej. Vad händer idag för mig då ? Ingenting verkligen ingenting. Måste äta snart kanske om Pappa tar något jag ska fråga han när han kommer hem. Han har handlat. 6-9 januari är det My DOG mässa i göteborg. Jag vill gå men jag vill inte missa golfen heller men vi kanske kan åka på fredag hoppas jag :(. Ceasar Millan - mannen som kan tala med hundar är där och shit vilken upplevelse det hade vart ovh träffa han även om jag inte kan prata engelska så shit the same. Eller jo fast lite kan jag ju :p.

Får väll se hur det blir med det. Hör av mig hur det blir. Vi kanske inte ens åker men det hade varit roligt :D


Puss ♥. Just det ni ska få några bilder sen i går också :D




Puss på dig :*



Här kanske e en liten bättre bild på hur han ser ut :D

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Han är jätte sööt faktiskt! :) en riktigt liten ponny!! Och du är så duktig när du rider, och du ska inte bry dig om dem anonyma kommentarerna som folk lämnar. Dem är bara fega som inte vågar stå för det dem säger.. Puss

2011-01-06 @ 01:43:46
URL: http://jeennipher.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0