Funderar!

Ska nog ta lite te och mysa framför tv:n med lite myskläder eller ne jag ska sätta på mig min fina , vackra , underbara och bästa one piece. Ikväll blir det top model. Sen får vi säga krya på dig till lilla Tilda som inte mådde bra. Går något virus men det har jag redan haft så har ju lite immunitet mot det nu haha. Imorgon är det ganska stressad dag så vet inte om jag hinner blogga. Ska försöka. Säger Godnatt nu eftersom jag inte kommer sätta mig vid datorn. Pussen



Geisha i bilen! Haha det påminde om att min no lärare  sa biler och Mirac skulle skriva av det hon sa och då fattar ju ni vad det leder till haha gud vad jag skratta.

Kommentarer
Postat av: sanna

sv: veckans blogg kommer vilken dag som helst ut :)



kram sanna

2011-03-07 @ 18:57:00
URL: http://www.fbst.bloggplatsen.se
Postat av: molly

sv. jo självklart! Men jag tror jag fixar en bild och så till helgen:P<3

2011-03-07 @ 20:34:38
URL: http://mollyz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0